ΑΡΑΚΑΣ ΜΕ ΠΟΙΚΙΛΙΑ ΜΑΝΙΤΑΡΙΩΝ

Τετάρτη 04th, Μάιος 2022 / 21:04 Εχει γραφτεί απο
ΑΡΑΚΑΣ ΜΕ ΠΟΙΚΙΛΙΑ ΜΑΝΙΤΑΡΙΩΝ

Ένα πρωτότυπο λαδερό φαγητό και ένα πολύ θρεπτικό γεύμα με απίθανο χρώμα αλλά και γεύση. Ο αρακάς πλούσιος σε πρωτεΐνη ταιριάζει ιδανικά με τα μανιτάρια. Ιδανική επιλογή και για βραδινό!

 

ΥΛΙΚΑ

  • 300 γραμμάρια αρακάς φρέσκος καθαρισμένος
  • 300 γραμμάρια διάφορα μανιτάρια (σαμπινιόν, πορτομπέλο, σιτάκι, πορτσίνι) ψιλοκομμένα
  • 1 μέτριο ξερό κρεμμύδι ψιλοκομμένο
  • 1 μικρή σκελίδα σκόρδο ψιλοκομμένη
  • Ξύσμα από 1 μικρό ακέρωτο λεμόνι
  • 2 κουταλάκια του γλυκού φυλλαράκια από φρέσκια ρίγανη ψιλοκομμένα
  • 1 κουταλάκι του γλυκού φυλλαράκια από φρέσκο θυμάρι ψιλοκομμένα
  • Λίγες σταγόνες λάδι τρούφας
  • 6 κουταλιές της σούπας ελαιόλαδο
  • 250 γραμμάρια ζεστός ζωμός λαχανικών
  • Θαλασσινό αλάτι
  • Φρεσκοτριμμένο μαύρο πιπέρι

 

ΟΔΗΓΙΕΣ ΜΑΓΕΙΡΕΜΑΤΟΣ

  1. Ζεσταίνετε το ελαιόλαδο σε μια κατσαρόλα και σοτάρετε το κρεμμύδι και το σκόρδο μέχρι να ροδίσουν.
  2. Προσθέτετε τον αρακά, 50 γραμμάρια από τον ζωμό λαχανικών και μαγειρεύετε για 10 λεπτά.
  3. Προσθέτετε τα μανιτάρια και τον υπόλοιπο ζωμό λαχανικών.
  4. Μαγειρεύετε για 10 λεπτά ακόμα, ανακατεύοντας σε τακτά χρονικά διαστήματα.
  5. Προσθέτετε το θυμάρι, τη ρίγανη, το ξύσμα λεμονιού, αλατοπίπερο κατά βούληση και μαγειρεύετε για 2 λεπτά ακόμα.
  6. Σερβίρετε πασπαλίζοντας με φρεσκοτριμμένο μαύρο πιπέρι και με λίγες σταγόνες λάδι τρούφας.

 

ΚΑΛΗ ΣΑΣ ΟΡΕΞΗ!!!

Εμμανουήλ Κ. Μοράρη

Σχετικα με τον συντάκτη

ΜΟΡΑΡΗΣ Κ. ΕΜΜΑΝΟΥΗΛ M.Sc ΔΙΑΙΤΟΛΟΓΟΣ-ΔΙΑΤΡΟΦΟΛΟΓΟΣ, Ειδίκευση στην Αθλητική Διατροφή

Δείτει ολα τα αρθρα απο Εμμανουήλ Κ. Μοράρη
To top ↑