ΔΙΑΙΤΑ, ΑΔΥΝΑΤΙΣΜΑ ΚΑΙ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΒΑΡΟΥΣ ΣΕ ΑΘΛΗΤΕΣ

 

Στην προσπάθειά τους να μεγιστοποιήσουν τις επιδόσεις τους, πολλοί αθλητές αλλάζουν τη συνήθη τους ενεργειακή πρόσληψη για να πάρουν ή για να χάσουν βάρος, καταφεύγοντας σε εξαντλητικές δίαιτες. Παρ’ ότι τέτοιες προσπάθειες μερικές φορές είναι απαραίτητες, εντούτοις τα προγράμματα αδυνατίσματος μπορεί να ενέχουν κινδύνους και θα πρέπει να γίνονται πάντα από αθλητικό διαιτολόγο-διατροφολόγο (Μοράρης Κ. Εμμανουήλ, Msc Αθλητικός Διαιτολόγος – Διατροφολόγος). 

Για έναν νεαρό αθλητή ή αθλήτρια, η επίτευξη μιας μη ρεαλιστικής απώλειας
βάρους μπορεί να θέσει σε κίνδυνο την ίδια τη σωματική του ανάπτυξη, τη φυσική του κατάσταση και τις αθλητικές του επιδόσεις. Εξ άλλου οι χρόνιες δίαιτες στις αθλήτριες μπορούν να οδηγήσουν σε διατροφικές διαταραχές, καθυστερημένη έναρξη ή διακοπή της εμμήνου ρύσεως, καθώς και σε πιθανή οστεοπόρωση. Αν σκέφτεστε να ακολουθήσετε κάποια δίαιτα, όπως  διαλλειματική νηστεία ,  κετογονική δίαιτα , διατροφή για γράμμωση καλό θα ήταν να απευθυνθείτε στους ειδικούς. 

Το ιδανικό βάρος στο οποίο στοχεύει ένας αθλητής θα πρέπει να βασίζεται στο
ιδανικό ποσοστό λίπους, το οποίο υπολογίζεται με ακρίβεια με λιπομέτρηση (μέσω ΑΝΑΛΥΣΗ ΣΥΣΤΑΣΗΣ ΣΩΜΑΤΟΣ ΜΕ ΤΗ ΣΥΣΚΕΥΗ TANITA MC980 PLUS). Η απώλεια βάρους ή η αύξηση βάρους θα πρέπει να επιτυγχάνεται μέσω ενός απόλυτα εξατομικευμένου προγράμματος για αθλητική διατροφή, ούτως ώστε να μεγιστοποιηθεί η αύξηση της μυϊκής μάζας σε σύγκριση με το σωματικό λίπος. 

Για να εκτιμηθεί το ιδανικό βάρος και το ιδανικό ποσοστό λίπους, χρησιμοποιούμε τον πλέον σύγχρονο εξοπλισμό για να εκτιμήσουμε και άλλες παραμέτρους, όπως τη μυϊκή μάζα μέσω ανάλυσης σύστασης σώματος, τον βασικό μεταβολικό ρυθμό, τον δείκτη μάζας σώματος, τη φυσική κατάσταση μέσω εργομετρίας (εργομέτρηση) κ.α. Έτσι έχουμε μια εμπεριστατωμένη και απόλυτα εξατομικευμένη εικόνα των αναγκών σας προκειμένου να σχεδιάσουμε την κατάλληλη αθλητική διατροφή για εσάς.

Για περισσότερες διατροφικές συμβουλές μπορείτε να επικοινωνήσετε με τον Μοράρη Κ. Εμμανουήλ, Msc Αθλητικό Διαιτολόγο – Διατροφολόγο.

Προγραμματίστε μια συνεδρία

Αφήστε μια απάντηση

Your email address will not be published.

You may use these <abbr title="HyperText Markup Language">HTML</abbr> tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

*