ΛΙΓΑ ΛΟΓΙΑ ΓΙΑ ΤΗ ΔΙΑΤΡΟΦΗ ΓΙΑ ΑΘΛΗΤΕΣ

 

βέλτιστη αθλητική διατροφή προάγει την αθλητική απόδοση αλλά και τη μετα-προπονητική / μετα-αγωνιστική αποκατάσταση του οργανισμού, δηλώνουν στην κοινή επίσημη θέση τους η Αμερικάνικη Ακαδημία Διατροφής, ο Σύλλογος Διαιτολόγων του Καναδά και το Αμερικάνικο Κολλέγιο Αθλητικής Ιατρικής. Αδιαμφισβήτητα, οι αθλούμενοι και οι αθλητές πρέπει να καλύπτουν τις διατροφικές τους ανάγκες σε όλα τα μακροθρεπτικά συστατικά (πρωτεΐνες, υδατάνθρακες και λίπος) και μικροθρεπτικά συστατικά (βιταμίνες, μέταλλα και ιχνοστοιχεία), για τη θωράκιση της υγείας τους και τη μεγιστοποίηση της αθλητικής τους απόδοσης. Οι ανάγκες αυτές πάντα προσαρμόζονται ανάλογα με την προπονητική περίοδο και τους εξατομικευμένους στόχους του αθλητή.

Η διατροφή συνεπώς παίζει αναμφισβήτητα κρίσιμο ρόλο τόσο στην κατάσταση του
οργανισμού όσο και στις επιδόσεις ενός αθλούμενου και αθλητή, ανεξαρτήτως επιπέδου ή ηλικίας. Δυστυχώς, όμως υπάρχει πολλή παραπληροφόρηση σχετικά με την αθλητική διατροφή και είναι πολλοί οι αθλητές που στην προσπάθειά τους να κερδίσουν το πλεονέκτημα έναντι του ανταγωνισμού, επιλέγουν διάφορες ακατάλληλες δίαιτες ή τεχνητά μέσα, όπως συμπληρώματα διατροφής και φάρμακα, ελπίζοντας να βελτιώσουν τη φυσική τους κατάσταση και να εκτοξεύσουν τις επιδόσεις τους. Εμείς, στο διαιτολογικό- διατροφολογικό μας γραφείο, θα φροντίσουμε να σας ενημερώσουμε μεθοδικά και επιστημονικά, αλλά κυρίως να σας βοηθήσουμε να επιτύχετε τους στόχους σας χωρίς να θέσετε σε κίνδυνο την υγεία σας.

 

Για περισσότερες διατροφικές συμβουλές μπορείτε να επικοινωνήσετε με τον Μοράρη Κ. Εμμανουήλ, Msc Αθλητικό Διαιτολόγο – Διατροφολόγο.

 

Προγραμματίστε μια συνεδρία

Αφήστε μια απάντηση

Your email address will not be published.

You may use these <abbr title="HyperText Markup Language">HTML</abbr> tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

*