ΜΑΡΙΝΑΡΙΣΜΕΝΕΣ ΜΠΡΙΖΟΛΕΣ

Πέμπτη 09th, Σεπτέμβριος 2021 / 17:49 Εχει γραφτεί απο
ΜΑΡΙΝΑΡΙΣΜΕΝΕΣ ΜΠΡΙΖΟΛΕΣ

Το χοιρινό και το μοσχαρίσιο κρέας ανήκουν και τα δύο στην ίδια κατηγορία, στα κόκκινα κρέατα. Υπάρχει η σύσταση προς το γενικό πληθυσμό για μειωμένη κατανάλωσή τους για την αποφυγή καρδιαγγειακών και άλλων σοβαρών νοσημάτων.

Σαν θρεπτική αξία δεν έχουν ιδιαίτερη διαφορά, με το χοιρινό και το μοσχαρίσιο να αποδίδουν την ίδια ποσότητα πρωτεΐνης. Και τα δύο είναι καλή πηγή σιδήρου, με το μοσχάρι είναι σαφώς καλύτερη. Παρόμοια και στο ψευδάργυρο. Αντίθετα το χοιρινό έχει πολύ περισσότερο σελήνιο από το μοσχάρι.

Και μετά τα εισαγωγικά επιστημονικά πάμε στο ψητό. Για την ακρίβεια στη μαρινάδα. Αυτό που πολλές φορές κάνει την διαφορά ανάμεσα στο ψητό κρέας και το «λουκούμι».

ΥΛΙΚΑ

  • 6 μπριζόλες (χοιρινές ή μοσχαρίσιες)
  • 2 σκελίδες σκόρδο ξεφλουδισμένες
  • 1 κουταλιά της σούπας μέλι
  • ½ φλιτζάνι ελαιόλαδο
  • Χυμός από 2 λεμόνια
  • 1 κουταλάκι του γλυκού ξερή ρίγανη
  • Αλάτι
  • Φρεσκοτριμμένο πιπέρι

 

 ΟΔΗΓΙΕΣ ΜΑΓΕΙΡΕΜΑΤΟΣ

  1. Προθερμαίνετε το φούρνο στους 200°C.
  2. Πλύνετε καλά τις μπριζόλες.
  3. Βάζετε όλα τα υλικά σε ένα βαθύ ταψί και τα ανακατεύετε καλά.
  4. Αφήνετε το μείγμα 5-10 λεπτά σκεπασμένο με σελοφάν και μετά βάζετε τις μπριζόλες.
  5. Τις αφήνετε για τουλάχιστον 1 ώρα στο ψυγείο.
  6. Ψήνετε καλά το κρέας στο φούρνο (μπορείτε να προσθέσετε λίγο νερό στο ταψί μαζί με την μαρινάδα).

        

ΚΑΛΗ ΣΑΣ ΟΡΕΞΗ!!!

Εμμανουήλ Κ. Μοράρη

Σχετικα με τον συντάκτη

Μοράρης Κ. Εμμανουήλ Διαιτολόγος-Διατροφολόγος. Απόφοιτος του Τμήματος Διατροφής & Διαιτολογίας του Τεχνολογικού Εκπαιδευτικού Ιδρύματος Κρήτης με ειδικεύσεις στα αντικείμενα: Διατροφή και Εγκυμοσύνη, Διατροφή και Αθλητισμός.

Δείτει ολα τα αρθρα απο Εμμανουήλ Κ. Μοράρη
To top ↑