ΙΔΕΕΣ ΓΙΑ ΝΗΣΤΙΣΙΜΟ ΠΡΩΙΝΟ ΚΑΙ ΣΝΑΚ

Πέμπτη 02nd, Μάρτιος 2017 / 19:46 Εχει γραφτεί απο
ΙΔΕΕΣ ΓΙΑ ΝΗΣΤΙΣΙΜΟ ΠΡΩΙΝΟ ΚΑΙ ΣΝΑΚ

Η νηστεία της Σαρακοστής είναι μιας πρώτης τάξεως ευκαιρία να επανεξετάσετε το μοντέλο διατροφής σας. Διατροφικός σας στόχος κατά τη διάρκεια της νηστείας,  είναι να εξασφαλίσετε την επαρκή κάλυψη του οργανισμού σας σε συγκεκριμένα απαραίτητα θρεπτικά συστατικά, όπως η πρωτεΐνη, το ασβέστιο και ο σίδηρος. Για να έχετε απώλεια βάρους, καθώς η διατροφή είναι υψηλής περιεκτικότητας σε λιπαρά, το μόνο που πρέπει να κάνετε είναι να ελέγξετε τις ποσότητες σας. Πάρτε λοιπόν τον έλεγχο στα χέρια και καλή σας επιτυχία!

Νηστίσιμες διατροφικές επιλογές για το πρωινό σας

  • 1 φλιτζάνι γάλα σόγιας ή αμυγδάλου, 1-2 φέτες ψωμί ολικής αλέσεως ή πολύσπορο με μέλι ή μαρμελάδα, 1 ποτήρι φυσικό χυμό φρούτων ή λαχανικών ή 1-2 φρούτα εποχής της αρεσκείας σας.
  • 1 φλιτζάνι γάλα σόγιας ή αμυγδάλου, 1-2 φέτες ψωμί ολικής αλέσεως ή πολύσπορο με ταχίνι ή με ταχίνι με μέλι, 1 ποτήρι φυσικό χυμό φρούτων ή λαχανικών ή 1-2 φρούτα εποχής της αρεσκείας σας.
  • 1 φλιτζάνι γάλα σόγιας ή αμυγδάλου, 1 σταφιδόψωμο, 1 ποτήρι φυσικό χυμό φρούτων ή λαχανικών ή 1-2 φρούτα εποχής της αρεσκείας σας.
  • 1 φλιτζάνι γάλα σόγιας ή αμυγδάλου, 1 κουλούρι Θεσσαλονίκης, 1 ποτήρι φυσικό χυμό φρούτων ή λαχανικών ή 1-2 φρούτα εποχής της αρεσκείας σας.
  • 1 φλιτζάνι γάλα σόγιας ή αμυγδάλου, 1 φλιτζάνι δημητριακά πρωινού κατά προτίμηση ολικής αλέσεως, 1 ποτήρι φυσικό χυμό φρούτων ή λαχανικών ή 1-2 φρούτα εποχής της αρεσκείας σας.

 

Νηστίσιμες διατροφικές επιλογές για το δεκατιανό ή το απογευματινό σας σνακ

  • Χυμοί από φρέσκα φρούτα ή λαχανικά εποχής της αρεσκείας σας
  • Φρούτα
  • Παστέλι
  • Κουλούρι Θεσσαλονίκης
  • Σταφιδόψωμο
  • Μουστοκούλουρα
  • Σοκολάτα υγείας
  • Ξηροί καρποί ανάλατοι
  • Μπάρα δημητριακών με φρούτα ή με ξηρούς καρπούς
  • Ρυζογκοφρέτα

 

Επίλεγετε όποιο συνδυασμό πρωινού-σνακ θέλετε για την κάθε ημέρα και ακολουθείτε το εβδομαδιαίο διατροφικό σας πλάνο!

 

 

Εμμανουήλ Κ. Μοράρη

Σχετικα με τον συντάκτη

Εμμανουήλ Μοράρης, Διαιτολόγος-Διατροφολόγος, Απόφοιτος του τμήματος Διατροφής & Διαιτολογίας του Τεχνολογικού Εκπαιδευτικού Ιδρύματος Κρήτης με ειδικεύσεις στα αντικείμενα: Διατροφή και εγκυμοσύνη, Διατροφή και αθλητισμός.

Δείτει ολα τα αρθρα απο Εμμανουήλ Κ. Μοράρη
To top ↑