ΝΤΙΠ ΓΙΑΟΥΡΤΙΟΥ

Πέμπτη 09th, Μάιος 2019 / 12:02 Εχει γραφτεί απο
ΝΤΙΠ ΓΙΑΟΥΡΤΙΟΥ

Το γιαούρτι περιέχει όλα τα συστατικά του γάλακτος και σχετικά λίγες θερμίδες. Επειδή είναι συμπυκνωμένο περιέχει περισσότερες πρωτεΐνες και ασβέστιο.

 ΥΛΙΚΑ

  • 1 κεσεδάκι γιαούρτι με χαμηλά λιπαρά
  • 1 μικρό αγγουράκι ψιλοκομμένο
  • 1 κουταλάκι του γλυκού φρέσκος δυόσμος ψιλοκομμένος
  • 1 κουταλάκι του γλυκού άνηθος ψιλοκομμένος
  • 2 κουταλιές της σούπας ελαιόλαδο
  • Χυμός από 1 λεμόνι
  • Αλάτι

 

ΕΚΤΕΛΕΣΗ

1.Χτυπάτε σε ένα μπλέντερ το χυμό λεμονιού, το ελαιόλαδο και το ψιλοκομμένο αγγουράκι.

2.Στη συνέχεια, προσθέτετε το γιαούρτι, το φρέσκο δυόσμο, τον άνηθο και ανακατεύετε καλά.

3.Αλατίζετε ελαφρώς.

4.Τέλος, τοποθετείτε τη σως στο ψυγείο (για να δέσει) για περίπου μισή με μία ώρα.

 

TIP:  Μπορείτε να το χρησιμοποιήσετε και ως ντρέσινγκ για δροσερές και υγιεινές σαλάτες.

 

ΚΑΛΗ ΣΑΣ ΟΡΕΞΗ!!!

Εμμανουήλ Κ. Μοράρη

Σχετικα με τον συντάκτη

Εμμανουήλ Μοράρης, Διαιτολόγος-Διατροφολόγος, Απόφοιτος του τμήματος Διατροφής & Διαιτολογίας του Τεχνολογικού Εκπαιδευτικού Ιδρύματος Κρήτης με ειδικεύσεις στα αντικείμενα: Διατροφή και εγκυμοσύνη, Διατροφή και αθλητισμός.

Δείτει ολα τα αρθρα απο Εμμανουήλ Κ. Μοράρη
To top ↑