ΝΤΙΠ ΓΙΑΟΥΡΤΙΟΥ

Τρίτη 06th, Φεβρουάριος 2018 / 09:37 Εχει γραφτεί απο
ΝΤΙΠ ΓΙΑΟΥΡΤΙΟΥ

Το γιαούρτι περιέχει όλα τα συστατικά του γάλακτος και έχει σχετικά λίγες θερμίδες. Επειδή είναι συμπυκνωμένο περιέχει περισσότερες πρωτεΐνες και ασβέστιο.

 ΥΛΙΚΑ

  • 1 κεσεδάκι γιαούρτι με χαμηλά λιπαρά
  • 2 κουταλιές της σούπας ελαιόλαδο
  • 1 κουταλάκι του γλυκού δυόσμο ψιλοκομμένο
  • 1 κουταλάκι του γλυκού άνηθο ψιλοκομμένο
  • 1 μικρό αγγουράκι ψιλοκομμένο
  • Χυμό από 1 λεμόνι
  • Φρεσκοτριμμένο πιπέρι
  • Αλάτι

 

ΕΚΤΕΛΕΣΗ

1.Χτυπάτε σε ένα μπλέντερ το χυμό λεμονιού, το ελαιόλαδο και το ψιλοκομμένο αγγουράκι.

2.Προσθέτετε το γιαούρτι, το δυόσμο, τον άνηθο και ανακατεύετε καλά.

3.Αλατοπιπερώνετε ελαφρώς.

4.Τέλος, τοποθετείτε τη σως στο ψυγείο (για να δέσει) για περίπου μισή με μία ώρα.

 

TIP: Μπορείτε επίσης να το χρησιμοποιήσετε και ως ντρέσινγκ για δροσερές και υγιεινές σαλάτες.

 

ΚΑΛΗ ΣΑΣ ΟΡΕΞΗ!!!

 

Εμμανουήλ Κ. Μοράρη

Σχετικα με τον συντάκτη

Εμμανουήλ Μοράρης, Διαιτολόγος-Διατροφολόγος, Απόφοιτος του τμήματος Διατροφής & Διαιτολογίας του Τεχνολογικού Εκπαιδευτικού Ιδρύματος Κρήτης με ειδικεύσεις στα αντικείμενα: Διατροφή και εγκυμοσύνη, Διατροφή και αθλητισμός.

Δείτει ολα τα αρθρα απο Εμμανουήλ Κ. Μοράρη
To top ↑