ΣΧΕΔΙΑΖΟΝΤΑΣ ΜΙΑ ΥΓΙΕΙΝΗ ΑΘΛΗΤΙΚΗ ΔΙΑΤΡΟΦΗ ΓΙΑ ΠΑΙΔΙΑ ΑΘΛΗΤΕΣ

Οι νεαροί αθλητές θα πρέπει να αποφεύγουν τις δίαιτες! Κατά την παιδική ηλικία
παρατηρείται ένας ταχύς ρυθμός ανάπτυξης του σώματος, η οποία συνοδεύεται από αύξηση
της μυϊκής μάζας καθώς και από αλλαγές στις ορμόνες, παράγοντες που επηρεάζουν και
διαφοροποιούν τις διατροφικές ανάγκες του κάθε παιδιού. Είναι σημαντικό τα παιδιά που
αθλούνται να γνωρίζουν ποιες τροφές τους δίνουν ενέργεια, πότε πρέπει να τις τρώνε, ποιες
τροφές τους βοηθούν την ημέρα του αγώνα καθώς και ποιες τροφές βοηθούν στην
αποκατάσταση του σώματός τους μετά την προπόνηση. Γενικά, μια υγιεινή και
ισορροπημένη διατροφή περιλαμβάνει τις απαραίτητες ποσότητες σε μακροθρεπτικά
συστατικά (πρωτεΐνες, υδατάνθρακες και λίπος) καθώς και σε μικροθρεπτικά συστατικά
(βιταμίνες, μέταλλα και ιχνοστοιχεία) και οδηγεί στη σωστή ανάπτυξη του παιδιού. Η κάλυψη
των αναγκών σε υγρά είναι εξίσου σημαντική ώστε το παιδί να διατηρείται επαρκώς
ενυδατωμένο για τη φυσιολογική του απόδοση και ανάπτυξή του.

Για περισσότερες διατροφικές συμβουλές μπορείτε να επικοινωνήσετε με τον Μοράρη Κ.
Εμμανουήλ, Msc Αθλητικό Διαιτολόγο – Διατροφολόγο.

Προγραμματίστε μια συνεδρία

Αφήστε μια απάντηση

Your email address will not be published.

You may use these <abbr title="HyperText Markup Language">HTML</abbr> tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

*