ΨΩΜΙ ΑΠΟ ΚΙΝΟΑ

Τετάρτη 13th, Ιούνιος 2018 / 15:22 Εχει γραφτεί απο
ΨΩΜΙ ΑΠΟ ΚΙΝΟΑ

Η κινόα θεωρείται πλήρες δημητριακό. Είναι καλή πηγή φυτικών ινών, περιέχει ωμέγα 3 λιπαρά(τα οποία δε βλάπτουν την καρδιά), είναι καλή πηγή φωσφόρου και έχει επίσης πολύ μαγνήσιο και σίδηρο. Δεν έχει γλουτένη και χωνεύεται εύκολα. Το ψωμί από κινόα είναι τραγανό εξωτερικά και μαλακό εσωτερικά.

 

ΥΛΙΚΑ

  • 3/4 της κούπας κινόα
  • 1/2 της κούπας νερό
  • 1/2 κουταλιά της σούπας μπέικιν
  • 1/2 κουταλιά της σούπας πιπέρι καγιέν
  • 1/4 κουταλιά της σούπας αλάτι

 

ΕΚΤΕΛΕΣΗ

1.Βυθίζετε την κινόα στο νερό για 15 λεπτά.

2.Πλένετε, στραγγίζετε και τοποθετείτε την κινόα σε μπλέντερ μαζί με τα υπόλοιπα υλικά για το ψωμί μέχρι να έχετε ένα απαλό μείγμα.

3.Σε μακρόστενη φόρμα για ψωμί τοποθετείτε αντικολλητικό χαρτί και βάζετε το μείγμα.

4.Ψήνετε για 20 λεπτά στους 230 βαθμούς κελσίου, αφαιρείτε από τη φόρμα και ψήνετε για 10 λεπτά ακόμα.

5.Αφήνετε το ψωμί να κρυώσει και το κόβετε σε φέτες.

 

ΑΠΟΛΑΥΣΕ ΤΟ!!!

 

 

Εμμανουήλ Κ. Μοράρη

Σχετικα με τον συντάκτη

Εμμανουήλ Μοράρης, Διαιτολόγος-Διατροφολόγος, Απόφοιτος του τμήματος Διατροφής & Διαιτολογίας του Τεχνολογικού Εκπαιδευτικού Ιδρύματος Κρήτης με ειδικεύσεις στα αντικείμενα: Διατροφή και εγκυμοσύνη, Διατροφή και αθλητισμός.

Δείτει ολα τα αρθρα απο Εμμανουήλ Κ. Μοράρη
To top ↑