5 ΔΙΑΤΡΟΦΙΚΑ ΛΑΘΗ ΠΟΥ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΑΠΟΦΕΥΓΟΥΜΕ ΤΟ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ

Το καλοκαίρι είναι μία περίοδος που χαρακτηρίζεται από ανεμελιά και ξεγνοιασιά. Δυστυχώς, όμως αυτό το αίσθημα χαλαρότητας που χαρακτηρίζει αυτήν την περίοδο μπορεί να οδηγήσει σε διατροφικά λάθη, χωρίς καν να το καταλάβετε.

Ας αναγνωρίσουμε κάποια από αυτά:

1.Συχνή παράλειψη πρωινού γεύματος

Πολλές φορές μπαίνουμε στον πειρασμό να παραλείψουμε το πρωινό μας με το σκεπτικό να γλυτώσουμε κάποιες θερμίδες.

Ωστόσο, η πρακτική αυτή ίσως δε θα πρέπει να ενθαρρύνεται καθώς από πολλές κλινικές μελέτες φαίνεται ότι η κατανάλωση πρωινού γεύματος αποτελεί σύμμαχο τόσο στην απώλεια βάρους όσο και στην καλύτερη διαχείρισή του.

Πράγματι, φαίνεται ότι υπάρχει μία συσχέτιση μεταξύ της παράλειψης πρωινού και της αύξησης του σωματικού βάρους.

Συγκεκριμένα, τα άτομα που παραλείπουν συχνά το πρωινό (τουλάχιστον 3 φορές/εβδομάδα) έχουν μεγαλύτερο κίνδυνο εμφάνισης υπέρβαρου ή παχυσαρκί κατά 11% σε σχέση με άτομα που δεν το παραλείπουν τακτικά (λιγότερο από 2 φορές/εβδομάδα)

2.Άτακτο γευματικό πρότυπο

Συχνά την καλοκαιρινή περίοδο παρεκκλίνουμε από προγράμματα που ακολουθούμε όλη την υπόλοιπη χρονιά και αυτό φαίνεται ότι επηρεάζει και το γευματικό μας πρότυπο, δηλαδή την συχνότητα των γευμάτων μας μέσα στην ημέρα.

Οι συνήθειες μας ως προς τις ώρες που τρώμε και κατά πόσο είμαστε τακτικοί στα γεύματα μας ή όχι, παίζουν πολύ μεγάλο ρόλο στη μακροπρόθεσμη διατήρηση ενός υγιούς βάρους.

3.Υπέρμετρη κατανάλωση αλκοόλ

Οι βραδινές εξορμήσεις, οι βόλτες στην παραλία και τα ταξίδια τους καλοκαιρινούς μήνες τείνουν να παρέχουν πολλές ευκαιρίες για να απολαύσουμε αλκοολούχα ποτά.

Το αλκοόλ όμως δεν θα πρέπει να ξεχνάμε ότι είναι ένα «θερμιδικά πυκνό» τρόφιμο. Αυτό πρακτικά σημαίνει πως σε μικρή ποσότητα το αλκοόλ αποδίδει πολλές θερμίδες.

Πιο συγκεκριμένα, ένα γραμμάριο αλκοόλ αποδίδει 7 θερμίδες (kcal), περισσότερες δηλαδή από τις θερμίδες που αποδίδει η ίδια ποσότητα υδατανθράκων και πρωτεϊνών και σχεδόν όσες θερμίδες αποδίδει ένα γραμμάριο λίπους!

Επιπλέον, οι θερμίδες που παρέχουν τα αλκοολούχα ποτά χαρακτηρίζονται ως «κενές». Αυτό σημαίνει ότι παρότι η κατανάλωση ενός αλκοολούχου ποτού θα μας παρέχει θερμίδες, οι θερμίδες αυτές συνοδεύονται από καθόλου ή από λίγα θρεπτικά συστατικά.

4.Υπέρμετρη κατανάλωση γλυκισμάτων

Καλοκαίρι χωρίς παγωτό δε γίνεται!

Προγραμματίστε μια συνεδρία

Αφήστε μια απάντηση

Your email address will not be published.

You may use these <abbr title="HyperText Markup Language">HTML</abbr> tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

*