ΑΦΡΟΔΙΣΙΑΚΟΙ ΣΥΝΔΥΑΣΜΟΙ ΤΡΟΦΩΝ

Τετάρτη 10th, Φεβρουάριος 2021 / 17:12 Εχει γραφτεί απο
ΑΦΡΟΔΙΣΙΑΚΟΙ ΣΥΝΔΥΑΣΜΟΙ ΤΡΟΦΩΝ

Οι πιο γνωστοί και αποτελεσματικοί αφροδισιακοί συνδυασμοί τροφών είναι οι παρακάτω:

Ζυμαρικά & στρείδια: Τα στρείδια έχουν θεωρηθεί αφροδισιακά λόγω του σχήματός τους αλλά και εξαιτίας της περιεκτικότητας τους σε ψευδάργυρο.

Ο ψευδάργυρος είναι απαραίτητος για την παραγωγή σπέρματος και ορμονών. Κάποιες έρευνες βρήκαν βελτίωση σεξουαλικής δραστηριότητας ειδικά όταν συνδυάζονται με τα ζυμαρικά.

Καρύδια & μέλι: Το μέλι εκτός από την υπέροχη γεύση που χαρίζει, περιέχει σάκχαρα που βοηθούν την καρδιά, αυξάνει τα αιμοσφαίρια και το ποσοστό αιμοσφαιρίνης στο αίμα, και το κυκλοφορικό μαζί με την καρδιά λειτουργούν άψογα, ότι δηλαδή χρειάζεται μια καλή σεξουαλική πράξη.

Τα καρύδια είναι πλούσια σε ω-3 και σε φυλλικό οξύ,αποτελεί μια πλούσια αποθήκη ενέργειας καθιστώντας τα ένα από τα πιο βασικά αφροδισιακά.

Φράουλες & σοκολάτα: Οι φράουλες βουτηγμένες σε ζεστή σοκολάτα αποτελούν έναν από τους πιο αφροδισιακούς συνδυασμούς τροφών.

Η φράουλα έχει μια ξεχωριστή θέση ανάμεσα στα αφροδισιακά φρούτα. Περιέχει επίσης τη φαινυλαιθυλαμίνη, ένα χημικό συστατικό που ελευθερώνει την ντοπαμίνη στα κέντρα ηδονής του εγκεφάλου συμβάλλοντας σημαντικά στην οργασμική κορύφωση.

Βουτηγμένα μέσα στη σοκολάτα προκαλεί μια ευχάριστη, γλυκιά αίσθηση στη γλώσσα δημιουργώντας ένα αίσθημα ευεξίας. Κι αυτό γιατί η σοκολάτα όπως και οι φράουλες περιέχει φαινυλαιθυλαμίνη, ένα φυσικό αλκαλοειδές που συνδέεται με την απελευθέρωση των ενδορφινών.

Η φαινυλαιθυλαμίνη σε υψηλά επίπεδα προκαλεί αισθήματα έλξης, ενθουσιασμού, επιπολαιότητας, αλλά και φόβου. Λειτουργεί διεγείροντας τα κέντρα ευχαρίστησης του εγκεφάλου.

 

Happy Valentine’s day λοιπόν..

,
Εμμανουήλ Κ. Μοράρη

Σχετικα με τον συντάκτη

Εμμανουήλ Μοράρης, Διαιτολόγος-Διατροφολόγος, Απόφοιτος του τμήματος Διατροφής & Διαιτολογίας του Τεχνολογικού Εκπαιδευτικού Ιδρύματος Κρήτης με ειδικεύσεις στα αντικείμενα: Διατροφή και εγκυμοσύνη, Διατροφή και αθλητισμός.

Δείτει ολα τα αρθρα απο Εμμανουήλ Κ. Μοράρη
To top ↑