Απώλεια βάρους μετά τις διακοπές

Σάββατο 27th, Αύγουστος 2016 / 12:31 Εχει γραφτεί απο
Απώλεια βάρους μετά τις διακοπές

Από τη χαλάρωση του καλοκαιριού μπαίνουμε πλέον σε πιο φθινοπωρινούς  ρυθμούς και είναι καιρός να ξαναδούμε λίγο πάλι τη διατροφή μας. Η θέσπιση και μόνο κάποιων βασικών κανόνων και η επαναφορά ενός σωστού προγραμματισμού, είναι συνήθως ικανές και αναγκαίες συνθήκες για να απαλλαγούμε από τα πρηξίματα και τα περιττά κιλά του καλοκαιριού. Γι’ αυτό σας παραθέτουμε παρακάτω μερικές χρήσιμες συμβουλές διατροφής.

1. Είναι πολύ σημαντικό να τρώτε σε καθορισμένα χρονικά διαστήματα. Η διατροφή σας δηλαδή θα πρέπει να ακολουθεί ένα συγκεκριμένο, τακτικό ρυθμό.
2. Θα πρέπει να αφιερώσετε στο φαγητό το χρόνο που του αξίζει και να μην σας αποσπά τίποτα άλλο την προσοχή όπως η τηλεόραση, το διάβασμα κτλ. Να τρώτε πάντοτε καθιστοί, να καταναλώνετε μικρές μπουκιές μασώντας καλά και να συγκεντρώνεστε σε αυτό που τρώτε την κάθε στιγμή, απολαμβάνοντας τη γεύση και την υφή των τροφών.
3. Μετά από κάθε γεύμα χαλαρώστε για λίγο και μετά περπατήστε. Το περπάτημα τονώνει τη ροή του αίματος και διευκολύνει τη διαδικασία της πέψης.
4. Τίποτα δεν είναι πιο σημαντικό για την ευεξία ενός σώματος από ένα καλό ύπνο. Ο καλός ύπνος σας βοηθά να διατηρείτε τη ψυχική σας ισορροπία και να τρώτε κανονική ποσότητα φαγητού.
5. Εάν πίνετε καφέ, να τον συνοδεύετε πάντα με διπλάσια ποσότητα νερού για να είναι πιο εύπεπτος.
6. Κάθε φορά που νιώθετε την ανάγκη να τσιμπολογήσετε κάτι, ένας έξυπνος τρόπος για να το αποφύγετε είναι να μασήσετε μία τσίχλα χωρίς ζάχαρη.
7. Η αξία του ψωμιού ολικής αλέσεως είναι πολύ σημαντική. Γι’ αυτό πρέπει να προσέχετε την επιλογή του ψωμιού έτσι ώστε να είναι πραγματικά ολικής άλεσης με το πίτουρο και το φύτρο του.

Εμμανουήλ Κ. Μοράρη

Σχετικα με τον συντάκτη

Εμμανουήλ Μοράρης, Διαιτολόγος-Διατροφολόγος, Απόφοιτος του τμήματος Διατροφής & Διαιτολογίας του Τεχνολογικού Εκπαιδευτικού Ιδρύματος Κρήτης με ειδικεύσεις στα αντικείμενα: Διατροφή και εγκυμοσύνη, Διατροφή και αθλητισμός.

Δείτει ολα τα αρθρα απο Εμμανουήλ Κ. Μοράρη
To top ↑